{ Cafè dels aturats }sobre la wiki i proposta de canvi de lloc

toni martínez snape toni_snapeahotmail.com
Dme Gen 23 21:21:48 CET 2013

ei! no sé si ja és un poc tard per a contestar però a jo me va bé!

Ja confirmareu!

Fins demà!

Date: Wed, 23 Jan 2013 20:03:40 +0100
From: aamengual3agmail.com
To: cafedelsaturats-0001alists.ourproject.org
Subject: Re: { Cafè dels aturats }sobre la wiki i proposta de canvi de lloc

Hola, A mi me va be el canvi de lloc. Es confirma?A la wiki he incorporat el que varem xerrar ahir de l'associació de deFormadoras.Fins demà.Bsds,
Antònia

El 23 de gener de 2013 8.52, Xavier <annabinnaainventati.org> ha escrit:

Bon dia,

Ahir em vaig adonar que no havia passat la informació sobre com accedir

la wiki!!! Sorry...

http://cafedelsaturats.ourproject.org/pmwiki.php

Quan us demana clau (consulta seccions privades o edició de continguts)

és "c4f3t3r4".

Per altra banda, ahir xerravem amb en Lluís de veure'ns a s'Assecador -

local d'agrohoritzontal. Si ho fem així, hauríem d'avisar a les

persones

que hem anat convocant. Demà esperam algunes noves incorporacions, amb

el

que haurem de veure com ho gestionam! S'acosta el moment de la primera

mitosi, amb el que ens haurem de cuidar una mica.

Digau si us va bé el canvi de local quan abans, així tenim temps

d'avisar

als demés!

Salut,

--