{ Cafè dels aturats } sobre la wiki i proposta de canvi de lloc

Xavier annabinnaainventati.org
Dme Gen 23 08:52:49 CET 2013

Bon dia,

Ahir em vaig adonar que no havia passat la informació sobre com accedir
la wiki!!! Sorry...

http://cafedelsaturats.ourproject.org/pmwiki.php

Quan us demana clau (consulta seccions privades o edició de continguts)
és "c4f3t3r4".

Per altra banda, ahir xerravem amb en Lluís de veure'ns a s'Assecador -
local d'agrohoritzontal. Si ho fem així, hauríem d'avisar a les
persones
que hem anat convocant. Demà esperam algunes noves incorporacions, amb
el
que haurem de veure com ho gestionam! S'acosta el moment de la primera
mitosi, amb el que ens haurem de cuidar una mica.

Digau si us va bé el canvi de local quan abans, així tenim temps
d'avisar
als demés!

Salut,

--
xau, xau, xao/ xavier

Més informació de la llista de correu CafeDelsAturats-0001