{ Cafè dels aturats }Novetats a la wiki

Antònia Amengual aamengual3agmail.com
Dij Gen 17 08:45:12 CET 2013

Hola cafeteras,
Avui no podré venir.
Aniré penjant a la wiki les indagacions que he fet. No és que siguin moltes
però "estamos trabajando en ello".
Que vagi molt be el cafè!
Besades!
Antònia
P.S.
Lluís, en Jesús Alonso m'ha demanat que et digui meam si el pots trucar que
t'ha de comentar no se quin tema.

El 15 de gener de 2013 9.21, Xavier <annabinnaainventati.org> ha escrit: