{ Cafè dels aturats }Novetats a la wiki

María Estrella Rodríguez estrellita.rgagmail.com
Dma Gen 15 17:58:25 CET 2013

Bon dia, us volia comentar que ara que ja duc un parell de setmanes fent
feina, ja es segur que em queda molt poc temps per fer altres coses, he
estat esperant a veure si amb el temps m'organitzaba  millor però ja veig
que no serà així, per lo que m'hauré de donar de baixa del grup i ja em sap
greu, perqué es un projecte molt interessant.

Sort i endavant!

El 15 de gener de 2013 9.21, Xavier <annabinnaainventati.org> ha escrit: