{ Cafè dels aturats }Aixt amb l'entrevista

María Estrella Rodríguez estrellita.rgagmail.com
Dme Gen 2 17:41:41 CET 2013

Os envío un enlace de una plaza de dinamizador/a para el ayto de Santa
María del Camí, por si le interesa a alguien, se ha publicado hoy en el
boib:
http://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8061

BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER COBRIR UNA PLAÇA DE DINAMITZADOR JUVENIL EN
CONTRACTACIÓ LABORAL
TEMPORAL MIJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ.

Mañana no podré ir, tengo todas las mañanas ocupadas.
Feliz año 2013

El 31 de desembre de 2012 11:31, Antònia Amengual <aamengual3agmail.com> ha
escrit: