{ Cafè dels aturats }Trobada del dimecres + opcions de formació

clau cat clauandcatagmail.com
Dme Feb 6 10:53:05 CET 2013

Ei!

em sap greu, durant una/es setmana/es no assistiré al cafè del dimecres ja que m'he de concentrar en un treball urgent.

Per la meva part em comprometo a seguir investigant sobre el tema d'imatge en vista de la creació de la imatge corporativa del projecte / s del Cafè.
Per facilitar el seguiment, estaria bé que es publiqués un breu resum del que es parla / treballa en cada sessió de dimecres i amb la data apropiada. Gràcies!

Les meves sugerencies del cafè de dimecres 30/01:
- Definir el perfil del client al qual ens dirigim
- Disseny, visió i projecció de la / les proposta / es formatives

que tingueu una bona reunió!
salut i fins aviat
Claudia

PS: perdonau el meu català. Anem poc a poc...

Més informació de la llista de correu CafeDelsAturats-0001