{ Cafè dels aturats }Aportació al projecte de formació

Xavier annabinnaainventati.org
Dme Feb 6 14:41:53 CET 2013

Hola,

Donat que avui no podré assistir al cafè de formació, envio
la meva contribució a la reunió d'avui.

Per una banda, adjunto un pdf
on he traçat la proposta de temporalització per al cicle de formació
centrat en el finançament per a entitats sense ànim de lucre
(taller-campanya-curs). M'agradaria que poguéssiu comentar la seva
viabilitat i proposar possibles canvis. Igualment, penso que algunes
passes del seu desenvolupament coincideixen en l'avanç en altres àrees
del mateix projecte.

A més, he introduït alguns enllaços a la wiki.
Però encara no he publicat la síntesi que estic preparant de les
aportacions sobre _stakeholders_. Considero que aquest és un punt clau a
treballar.

Crec que ningú ha pujat el que vàrem xerrar la setmana
passada - gran error, perquè va ser un cafè molt productiu. Tot i així,
jo tenc alguns apunts que miraré d'afegir. Procurareu prendre acta del
que treballeu avui?

Salut i fins demà!
--

xau, xau, xao/ xavier

Més informació de la llista de correu CafeDelsAturats-0001