{ Cafè dels aturats }Trobada del dimecres + opcions de formació

francesca campana fra.campanaagmail.com
Dma Feb 5 15:03:13 CET 2013

Bones,
us deixo el enllaç al prezi per a la presentació del projecte el dijous,
teoricament amb aquest enllaç podeu editar

http://prezi.com/ncxyidecoqge/edit/?auth_key=u5ck26m&follow=bqiwzd1qpdqz&kw=edit-ncxyidecoqge&rc=ref-30278037

També he afegit coses  a la wiki :)

una abraçada
fra