{ Cafè dels aturats }Trobada del dimecres + opcions de formació

Xavier annabinnaainventati.org
Dil Feb 4 09:53:36 CET 2013

Bon dia,

És molt probable que aquesta setmana no pugui assistir a
la reunió del dimecres (formador*s), però em comprometo a enviar les
meves aportacions entre avui i demà.

Per altra banda, volia
comentar-vos que m'he apuntat a alguns cursos online (MOOC [1] o COMA,
segons l'idioma) que poden revertir sobre els diferents projectes que
ens proposem posar en marxa. És una plataforma interessant (Miríada X
[2]) i tal vegada us interessa revisar els cursos que s'ofereixen. En
qualsevol cas, si els cursos en que participo són interessants, sempre
puc convertir-los en cafès formatius per algun dimecres!

Salut,
--

xau, xau, xao/ xavier

Links:
------
[1]
http://es.wikipedia.org/wiki/MOOC
[2] http://miriadax.net/

Més informació de la llista de correu CafeDelsAturats-0001