{ Cafè dels aturats } Toni cafetero

samir vanegas samirvanegas70ayahoo.es
Div Abr 26 11:38:23 CEST 2013

muybuenas compañero, pues estabamos en la misma, yo ahora estoy de regreso y quiero ponerme en la linea de antes, solo queme tomará unos dias también, pero bueno, retomando tu aofrecimiento, no sé si luis te dijo esto, pero I need you, creo que es asi que se escribe, vos lo entenderas pienso o no, por eso te lo traduciré, te necesito, es un poco urgente y ahora te termino el rollete, el tema es relacionado con nicaragua, que sabras he pasado tres meses, pues monté un taller de ingles para los niños del proyecto que colabaramos, me he comprometido a enviar un material de ingles para trabajar, como te entereaste en la frase anterior, no tengo ni idea del tema, luis me comento que te lodiria y nos podrias ayudar, si estas en condiciones y podes dedicar un poco de tiempo decime cosas y paso por tu casa ciualquier día y la hora no es un problema, me decis que yo me acomodaré a tu tiempo y horario, solo que esto lo necesito para esta semana como mas
 tarde.
Gracias compañero y seguiremos en contacto.
hasta la tortuga siempre

________________________________
 De: toni martínez snape <toni_snapeahotmail.com>
Para: cafetera <cafedelsaturats-0001alists.ourproject.org>
Enviado: Jueves 25 de abril de 2013 17:48
Asunto: { Cafè dels aturats } Toni cafetero

Hola a tots i totes!

Ja feia bastants de dies que no me comunicava amb vosaltres i es que entre una cosa i una altra, que estava tot un poc aturadet, que jo ja estava un poc desesperat i volia trobar una feina ja....ha anat així.

Doncs bé, en es final m'ha anat bé perquè he trobat feina!!..... de Booking Agent a Hotelbeds.
Sa feina evidentment no és sa de sa meva vida però me servirà per a agafar una mica d'aire durant 6 mesos, que ja me feia falta!
La veritat és que me pas al "lado oscuro" del capitalisme jajaja.

També vos volia dir que continuaré estant pendent de tot el que vagi sorgint, tot i que no pugui estar present, via correu, via wiki o via LLuís Ysasi jeje. I és que el meu objectiu no és tenir aquesta feina i a més se m'acaba d'aqui sis mesos, o sigui que...

I supòs que no cal dir que per a qualsevol cosa que necessiteu, o que penseu que vos pugui ajudar o que a jo me pugui interessar....ja sabeu on som (no cal dir, però ho he dit).

Au idò! Una abraçada per a tothom, salut i esperem que també feina!