{ Cafè dels aturats }Iberempleo oferta laboral trabajadores sociales

Ruth Muñoz Florit ruthmfloritagmail.com
Dme Abr 17 10:58:14 CEST 2013

Hola a tothom,

Vos escric perquè avui no podré anar a la reunió del grup de formació i els
propers dos mesos tampoc al cafè dels aturats en l'horari que tenim. Tenc
una feineta (de dos mesos, enquestadora a l'Albufera d' Alcúdia) és poca
cosa però estic molt contenta... En teoria començ a treballar divendres,
però com que vaig a Barcelona aquest finde, començ avui mateix! Després,
seran quatre dies a la setmana amb torns rotatius, que inclouen caps de
setmana i que encara no conec.

Tenc el meu padrí un poc paxuxo a l'hospital (s'està recuperant molt bé,
això sí) i aquesta setmana se m'ha complicat una mica, som conscient de que
dec l'acta del dia anterior, deman disculpes al grup de formació.

M'agradaria continuar amb el cafè i el grup de formació, però vos
proposaria consensuar un possible canvi d'horari (ja que som un parell que
no podrem anar-hi en aquest horari) o dates si vos pot anar bé al llarg
d'aquests dos mesos, un cop conegui el meu planning de feina (que esper que
sigui aquesta setmana).

Una abraçada col·lectiva,

Ruth

El 12 d’abril de 2013 14.11, josep olivares llinas <
josepolivaresllinasahotmail.com> ha escrit: