{ Cafè dels aturats }Iberempleo oferta laboral trabajadores sociales

Ruth Muñoz Florit ruthmfloritagmail.com
Div Abr 12 08:19:38 CEST 2013

Hola a tothom,
Bon dia

Aviso q l'oferta d TS q ha enviat n'Antonia és d'una empresa q es presenta
al concurs per guanyar el servei d'OFIM i busca reclutar gent per
presentar-s'hi. Ho se perquè li va colar tbe a Palmaactiva(l'empresa, no
n'Antònia) , q la va tenir penjada unes hores i en saber-ho la va treure.
Cuidadinnnn!!!!