{ Cafè dels aturats }no cafe dijous

Sonia i Lluís soniailluisagmail.com
Dme Abr 3 23:41:40 CEST 2013

jo tampoc no puc anar, estic de vacances escolars, és a dir, tenc n'Irene.

Em sap greu.
Estaria bé que si hi ha algú que hagi pensat en anar, que ho digui per
evitar reunions de una o dues persones

Fins el proper dijous

Lluís

El 3 d’abril de 2013 23.25, Ruth Muñoz Florit <ruthmfloritagmail.com> ha
escrit: