{ Cafè dels aturats }Aixt amb l'entrevista

Antònia Amengual aamengual3agmail.com
Dil Des 31 11:31:52 CET 2012

ostres!!
ja me sap greu.
potser ens hauriem de passar els telèfons per dies d'aquests de
desconnexió.
el meu és 666498377
bsds,
antònia

El 30 de desembre de 2012 23:12, Xavier Moya <annabinnaainventati.org> ha
escrit: