{ Cafč dels aturats }Fwd: Entrevista IB3

Xavier annabinnaainventati.org
Div Des 28 20:09:15 CET 2012

Hei! Això és per demà! Què hi duis Antònia?

Samir, LluĂ­s, no heu
dit res encara!

Salut,

Xavier

A 28.12.2012 14:07, Antònia Amengual
escrigué:

> Això és demà o l'altre dissabte? Si és demà també me va un
poc just però m'ho puc mirar d'arreglar.
> Si Ă©s el proper dissabte, en
principi, cap problema.
> Bsds,
> Antònia
>
> El 28 de desembre de
2012 12:35, Jordi Caballero Sánchez <jordidiquiagmail.com [6]> ha
escrit:

que m'ocuparà molt de temps. Es tracta de ser soci del cafè teatre
Cabaret GalĂ ctic. He estat pensant fins ara en continuar en el grup
perquè trob que és una molt bona iniciativa. A més, tècnicament, encara
seré un aturat. Però crec que no podré continuar per dos motius:
No tindré temps material.
pot reportar uns beneficis (o sigui que Ă©s igual que tenir feina) i crec
que he de deixar lloc a persones que necessitin més una feina que jo.

la primera estona, perquè volia explicar-ho de manera presencial.

Pel que fa a l'entrevista d'en David Oliver, estĂ  clar que no tindria
sentit que hi vagi.

desembre de 2012 22:41, Xavier Moya <annabinnaagmail.com [3]> ha
escrit:

correu que veureu més avall per recordar que la convidada a la ràdio és
per aquest proper dissabte. En un principi ell havia proposat en Samir,
en Lluís i en Jordi - que són els que més coneixia d'abans.

Jordi, tu sembla que deixaràs el cafè per embarcar-te en el bar, no?
Així ens ho va avançar en Samir.

tendré una mica just perquè estaré baixant de Pollença i encara no sabem
si hi dinarem o no. Amb això vull dir que si n'Antònia o en Pep ho teniu
millor per anar-hi, asseguram la presència.

confirmar res. Com ho tens? Ja veus que ell hi compta amb tu!

Tant aviat com em confirmi si ens convoca a les 15 o a les 16h us ho
escric!

original --------

ramon

Confirmam s'entrevista per aquest dissabte? Tu, en Samir i en Lluis, no
Ă©s aixĂ­?

clar si convocar-vos a les 15:00 o a les 16:00 de dissabte, te va bé que
demĂ  que confirmi a quina hora quedam.

>>> 639 50 12
60

[2]

[5]

--

xau, xau, xao/ xavier

Links:
------
[1]
mailto:CafeDelsAturats-0001alists.ourproject.org
[2]
https://lists.ourproject.org/cgi-bin/mailman/listinfo/cafedelsaturats-0001
[3]
mailto:annabinnaagmail.com
[4]
mailto:CafeDelsAturats-0001alists.ourproject.org
[5]
https://lists.ourproject.org/cgi-bin/mailman/listinfo/cafedelsaturats-0001
[6]
mailto:jordidiquiagmail.com

Més informació de la llista de correu CafeDelsAturats-0001