{ Cafè dels aturats }Fwd: Entrevista IB3

Antònia Amengual aamengual3agmail.com
Div Des 28 13:07:51 CET 2012

Això és demà o l'altre dissabte? Si és demà també me va un poc just però
m'ho puc mirar d'arreglar.
Si és el proper dissabte, en principi, cap problema.
Bsds,
Antònia

El 28 de desembre de 2012 12:35, Jordi Caballero Sánchez <
jordidiquiagmail.com> ha escrit: