{ Cafè dels aturats } Fwd: Entrevista IB3

Xavier Moya annabinnaagmail.com
Dij Des 27 22:41:18 CET 2012

Bon dia a totes!

En David m'ha enviat aquest correu que veureu més avall per recordar que
la convidada a la ràdio és per aquest proper dissabte. En un principi
ell havia proposat en Samir, en Lluís i en Jordi - que són els que més
coneixia d'abans.

Jordi, tu sembla que deixaràs el cafè per embarcar-te en el bar, no?
Així ens ho va avançar en Samir.

Jo per aquest dissabte ho tendré una mica just perquè estaré baixant de
Pollença i encara no sabem si hi dinarem o no. Amb això vull dir que si
n'Antònia o en Pep ho teniu millor per anar-hi, asseguram la presència.

Samir, tu no vares confirmar res. Com ho tens? Ja veus que ell hi compta
amb tu!

Tant aviat com em confirmi si ens convoca a les 15 o a les 16h us ho escric!

Salut,

Xavier