[Bah-tagonius] [Bah-general] Se busca permacultor para proyecto en Girona

Pablo G Prieto scuila en gmail.com
Lun Ene 28 13:54:56 CET 2013

Hola, me pasan esto, por si a alguien le interesa.

-----------------------

---------- Forwarded message ----------
From: aniol
Date: 2013/1/25
Subject: [CIC-INTERCANVIS] aniol
To: coopintegral en marsupi.org

hola bones, soc l'Aniol Duch OLiveras, un noi de Girona que empren un
projecte D'Autosuficiència alimentaria i permacultura a la Vall del Llemana
i estic interessat en trobar algú que vulgui compartir l'espai per viure i
aprendre junts en aquests camins tan profitossos per tots.Em faltaria un
comapany per la casa per qüestions d'equip i rendibilitat econòmica del
lloguer i per formar una bona family, la idea es poder a mitg termini que
l'espai tingui un rendiment propi i cíclic tant natural com econòmic sense
un gran anim de lucre mes enllà de les nessecitats bàsiques de les persones
residents i aixi a poc a poc anar creant una alternativa a la vida laboral
actual, el lloc es maquissim dalt d'una muntanya i amb molt de sol, terres
dividides per feixes i amb aigua casi inesgotable (riu) i la casa esta
restaurada al 100% la idea també seria poder entrar a les ecoxarxes amb els
productes que surtin del lloc. Si coneixeu algun interessat o a on
adreçar-me  feu m'ho saber, merciii (podeu demanar referencies meves a la
Mar daurea social (xete))

aniol 665161494

moltes gracies

Pablo G Prieto

Al imprimir, ten en cuenta el MEDIO AMBIENTE   ><)))º>     ><)))º>º  ><)))º>