[Bah-ayudatecnica] Correo con problemas (moderación de correos raros)

Vicente Ruiz vjrj en ourproject.org
Jue Feb 20 12:46:59 CET 2003

Muy buenas:

El mensaje de error es este:

Blind carbon copies or other implicit destinations are not allowed. Try
reposting your message by explicitly including the list address in the