[Bah-alcala] worm, That ye did sing to me:' 'I never sung that son

Shellito Youngs unsatirizes en radley.org.uk
Vie Sep 17 03:43:37 CEST 2010

Articularise. BONNIE GEORGE CAMPBELL 1. Hie upon Hielands And low upon
Tay, Bonnie George Campbell Rade out on a day. Saddled and bridled And
gallant rade he; Hame came his gude horse, But never cam he! 2. Out
cam his
auld mither Greeting fu' sair, And out cam his bonnie bride Rivin' her
hair. Saddled and bridled And booted rade he; Toom hame cam the
saddle, But never cam he! 3. 'My meadow lies green, And my corn is
unshorn;
My barn is to big, And my babie's unborn.' Saddled and bridled And
booted rade he; Toom hame cam the saddle, But never cam he!
[Annotations: 2.4: 'rivin',' tearing. 2.7:
'Toom,' empty. 3.3: 'is to big,' remains to be built.] THE LAMENT

OF THE BORDER WIDOW +The Text+ is given from Scott's _Minstrelsy_
(1803),
vol. iii. pp. 83-4. H