[Assecador3cruis] Fwd: Re: Ens demanen l'espai per al dilluns 29. Reunió per la vaga 14N

xavicaste xavicasteagmail.com
Dma Oct 23 16:48:53 CEST 2012

Ei gent!

gràcies per les respostes:

- Raquel, doncs ja parlem aq vespre si son compatibles per horari les dues
assemblees (rotllo q es fes a partir de les 20h per no solapar amb Escola
Lliure)
- Shiki, sinó diré a la gent q ho mou q contactin amb Ecoxarxa. Gràcies per
oferir el local!! :)

salut!! / Xavi

pd: Neus, no estic assabentat de lo del 31O... algú sap res?

El 23 d’octubre de 2012 11:30, Er Shiki <shiki at riseup.net> ha escrit: