[Assecador3cruis] Neteja local

Arenuski arenuskiagmail.com
Div Oct 12 11:54:05 CEST 2012

Hola!
Na Irene i jo ens estam ocupant de la neteja del local aquest mes. Tenim
unes quantes idees/peticions:

-Hem deixat davall la taula dels ordinadors uns quants trastos que vàrem
considerar innecessaris fent neteja. Creim que quasi tots son de gent
d'Agroh. Per favor, revisau què és vostre i enduivos-ho, i si considerau
que alguna cosa sí serà necessària per la vida del local, posau-la a un
altre lloc. Tenim fins el 19 d'octubre,dia d'asssemblea, per fer buidatge.
Les coses que quedin llavors, o ens les repartim o via lliure.

-Volíem passar l'aspirador per les moquetes, algú en té un per dur-lo uns
dies i que ho poguem fer?

-Volíem penjar ja el cartell de fora, algú pot dur un taladro per fer els
forats? El de bateria crec que no donarà.

-Algú té una tela per posar-la a la pica de cuina? Per cert, LA PICA per
perd baix, jo m'oferesc a desmuntar-la i tornar-la a muntar, si algú em
dóna un cop de mà i un poc d'assessorament..

-Ara que ve l'hivern hem pensat que estaria bé instal·lar un moblet per
tès/cafès: fa falta aquest moblet/tauleta (algú en té un de sobres?) i hem
pensat que una ketel seria més pràctic i menys despesa que encalentir cada
pic aigua a la cuina...Se'n troben per uns 15 euros, estau d'acord en
comprar-la? Cafetera n'hi ha una de braç que s'ha de fer neta.

I crec que res més! Podeu respondre si voleu als nostres @ personals per no
saturar la llista:   alevosia2 at hotmail.com, arenuski at gmail.com

Salut!