[Assecador3cruis] Fwd: Bicicleta

Neus Truyol neus.truyolagmail.com
Dil Des 17 11:00:01 CET 2012

Per si algú sap d'una bici per regalar.... M'ho deis i els hi comunic

Una clucada d'ulls
Neus

----------------------

Benvolguts/des,

Tenc un amic colombià que intenta gunyar-se la vida com pot venent libres a
la Misericòrdia. L'altra dia li vaig suggerir que per traslladar els
llibres faci servir la bicicleta però em va dir que li havien robada feia
poc. Certament tenir-ne una li facilitaria molt la feina ja que cada vegada
ha traslladar tots els llibres a peu. Si algú de vosaltres té una bicicleta
que funcioni i que ja no faci servir per favor que m'ho digui i li donaríem
a ell. A la vegada, per evitar futurs robatoris, algú també té algun pany
que li sobra també aniria bé.

Seria el millor regal de reis....

Salut i gràcies

Carles