[Assecador3cruis-assemblea] jornada de feina per fer un cartell al assecador

Olga Manzanaro chispeando at gmail.com
Sun Aug 19 20:54:07 CEST 2012

Hola, fa molt de temps que estic desconnectada de l'assecador... però fa
uns mesos que em vaig posar en contacte amb Juan i vaig fer el possible
logo ensamblant les idees seves i meves. Vos ho adjunte.

Si vos agrada, el podem fer servir per fer el ròtul.

Al principi d'entrar en agrohoritzontal, vaig comprar pintures, que es
poden fer servir per qualsevol taller, cartell etc. Hi són a la
prestatgeria de l'esquerra, dalt (si no les heu canviades) El que pasa és
que són pintures al tremp i no és recomanable fer-les servis per exterior.

Encara que estic desconnectada del local (tant que em pareix més coherent
"desapuntar-me") m'encantarà participar en les tasques de disseny,
decoració etc.

Abraçada* Olga