Hola a tothom,
Vos escric perquè avui no podré anar a la reunió del grup de formació i els propers dos mesos tampoc al cafè dels aturats en l'horari que tenim. Tenc una feineta (de dos mesos, enquestadora a l'Albufera d' Alcúdia) és poca cosa però estic molt contenta... En teoria començ a treballar divendres, però com que vaig a Barcelona aquest finde, començ avui mateix! Després, seran quatre dies a la setmana amb torns rotatius, que inclouen caps de setmana i que encara no conec.
Tenc el meu padrí un poc paxuxo a l'hospital (s'està recuperant molt bé, això sí) i aquesta setmana se m'ha complicat una mica, som conscient de que dec l'acta del dia anterior, deman disculpes al grup de formació.
M'agradaria continuar amb el cafè i el grup de formació, però vos proposaria consensuar un possible canvi d'horari (ja que som un parell que no podrem anar-hi en aquest horari) o dates si vos pot anar bé al llarg d'aquests dos mesos, un cop conegui el meu planning de feina (que esper que sigui aquesta setmana).
Una abraçada col·lectiva,
Ruth