[Solar-general] Ley de software

Arturo "Buanzo" Busleiman buanzo en buanzo.com.ar
Mie Oct 20 19:36:43 CEST 2004

No será la EET nro 3 de san isidro??

--
Arturo "Buanzo" Busleiman - www.buanzo.com.ar - GNU/Linux Documentation
President, Open Information System Security Group - Argentina

FAN DE MARFIL - Power Rock Romantico - http://www.buanzo.com.ar/files/marfil/